Dierenraadsels!

De kids van 2A maakten tijdens het vorige taalthema dierenraadsels!
Kan jij alle dieren raden?


Ik ben bruin

Ik heb eitjes

Ik eet zaadjes

Ik heb een bek

KIP


Ik ben klein

Ik heb een staart en snorharen

Ik ben snel



Ik ben grijs

Ik heb een slurf

Ik toeter



Ik ben wit en zwart

Ik heb vlekken

Ik heb een uier


 

Ik ben groen en geel

Ik heb een driehoekje uit mijn tong

Ik heb schubben

Ik ben dun en lang


 

Ik ben bruin

Ik heb stekels

Ik ben schattig

Ik leef op het land


 

Ik ben bruin

Ik heb lange oren en korte pootjes

 

Ik ben geel

Ik heb een snavel en vleugels



Ik ben bruin

Ik heb snorharen

Ik heb vier poten, een staart en haren




Ter gelegenheid van Werelddierendag mochten de leerlingen ook verkleed komen als dier!
Ziehier onze nieuwe BEESTIGE klasfoto!


 
 
 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Uitstap naar De Schorre

Kunstduiker